Jan 23, 2009

Mål: gå ut

On the brighter side
-Storebrors hundra koppor börjar torka upp (även om han är ledsen över det för han inser väl att titta -på -film och spela -spel och vara- hemma -från -dagis- fasen kommer ta slut)
- Storebror och jag kräktes inte. Vi mådde bara pyton i går och åt inte.
- Finblomman verkar må bättre och äter risgröt.
- Lillebror är frisk och är bara allmänt treårs-gnällig.
Alltså måste vi ta oss utanför huset i dag. Annars är det risk att jag exploderar efter fyra dagar inomhus.

3 comments:

Z said...

"Annars är det risk att jag exploderar...."
Det låter ju verkligen tråkigt. Så ut med er!!!!

Unknown said...

Hoppas ni kunnat vara ute lite idag och att ni alla nu mår ännu bättre!
Vad har finblommar för klädstorlek nu? Som bekant jobbar jag nu på KappAhl och jag blir galen om jag inte får köpa en viss liten sak till din lilla dotter... men som sagt, vilken storlek?

Unknown said...

haha, ojdå, jag var visst inloggad på Anders googleaccount, men det var från mig, Liv...

/Liv (livleverlivet.blogg.se)