Jan 16, 2009

Bra jobbat

Jag skulle vilja gratulera mig själv för att jag tog mina 15 högskolepoäng förra terminen i berättande journalistik. Mest glad är jag över att jag kunde gå varenda gång och ta del av föreläsningarna. Det är ju ett tydligt bevis på att ungarna var ganska friska förra terminen.
Men i onsdags var Finblommans pappa hemma med henne på min sista kursdag. Fast pluggandet fortsätter i vår, om än i annan form.
Reportaget jag gjorde om Tonårsmamman publiceras i veckotidningen Hemtrevligt i vår, kan återkomma om när.

2 comments:

Kikis andningshål said...

Det är faktiskt riktigt bra jobbat :-)
Jag är impad!!!!
Jag ser också fram emot när artikel ska publiceras. Texten var jättebra! Nu ska jag bara fixa lite bilder också ;-)
Hemskt att vara sjuk när så mkt är inbokat...inte säkert vi syns imorn :-(

Martina said...

GRATTIS!!!!!