Apr 29, 2009

trött och lite om Blocket

Jag har inget att blogga om. Läser igenom vad jag skrivit senaste tiden. Och blir så trött på mina präktiga beskäftiga skriverier. Inte har jag någon rolig historia på lut heller. Dessutom är jag en dum mamma, sägs det. Storebror är febrig och besvärad av pollen och inte så glad. Och Lillebror har också varit hemma för annars blir det INTE RÄTTVIST. Finblomman har diarré och jag har fortfarande hälsporre och ... nä det räcker,
Men vi har sålt två soffor på Blocket och fått 500 kronor plus betydligt bättre plats i garaget. Vi slapp köra till tippen och en förening i Nacka fick en billig soffa plus att killen tyckte vår andra gamla mycket nedsuttna soffa var bättre än hans nuvarande så han fick med den på köpet. Och där fick jag till en härligt lång mening. Hrm. Det ska fan vara journalist.

1 comment:

Kajsa said...

Första steget till förändring är insikt. ;)