Nov 14, 2008

Mitt nya liv

Nu ska jag inledda en ny era i mitt föräldralediga liv- jag har köpt en cross-trainer och en träningscykel. För 1200 kr på Blocket. Och mannen jag köpte dem av var snäll nog att köra hem dem till oss. Så nu ska jag börja träna inför bikinisäsongen 2009. Tänkte ha mitt privatgym i källaren bredvid stora teven. Då borde jag ha någon serie att kolla på medan jag svettas. Tänker förstås genast på Desperate Housewives, som så många bloggkompisar pratat sig varma om. Och jag är väl den enda bloggaren som inte sett den. Så vem har ett gäng filmer att låna ut?

3 comments:

Z said...

allas vår partypingla på jobbet har en box. Kiki har lånat den vet jag. Så det går nog att få den forslad ut till dina trakter också... :-) Bra val av TV.serie. Lycka till med träningen. Själv skulle jag nog aldrig orkat ha diciplin på mig själv...

Malinologues said...

Grattis till träningscykeln! Det är så skönt att komma igång med ngt - försöker hinna med yogan på lunchen på jobbet. Kram!

Liv said...

Grattis till köpet! Crosstrainer är grymt bra, kan jag absolut rekommendera. Hoppas den är av bra kvalitet och inte "hoppar" för mkt. Tänk på att inte köra igång för mycket på en gång, då är risken stor att man tröttnar fort. Massor av lyckosparkar från oss här i Lund!