Nov 17, 2008

Det var så roligt

Jag är så glad att vi har goda vänner och familj runt oss som gör livet så mycket roligare och lättare. Helgens stora Boråsäventyr är över. Jag vill tacka alla medverkande för deras stora insats. Framförallt generalens gudmor /min goda vän för att hon tog hand om generalen hela lördagen och givetvis min bror med familj för att de ägnade hela helgen åt att ta hand om lillebror och även generalen. Det verkar ha gått så bra att vi redan ser fram mot nästa gång.
Jag vill också tacka Boråsvännerna för en otroligt rolig fest med god mat och min gamla kompis i Bryssel för att hon kom hela vägen och alla andra som det var så roligt att se efter så lång tid.
Jag vill också tacka Lages Motell för en lugn natt i sköna sängar utan barnskrik (Finblomman är lugn). Tack också till min kära make för att han körde hela vägen och för hans långa utläggningar om finanskrisen. Jag sov så gott under tiden.

No comments: