Mar 16, 2009

Jag älskar riktig vinter

I am back. Med laddade batterier. Solen är absolut bästa batteriet. Vi har firat farfars 60-årsdag i Umbrien i Italien en vecka först. Sedan flög vi hem, packade om och bilade upp till Sälen för att fira morfars 70-årsdag. Det kan tyckas som en resa för mycket på raken med tre barn. Men det var värt det!
Jag har kommit fram till följande:
- Jag älskar att åka längdskidor. Jag vill att mina barn ska få chansen att lära sig åka både på längden och tvären när de är små. Generalen kan det redan.
-Jag är glad att barnens mormor och morfar och morbror med familj trycker samma sak, så kan vi göra det tillsammans (fast i två stugor nästa gång)
- Det var toppen att träffa barnens farmor och farfar och alla andra i Italien. vi måste försöka att vi träffas oftare än en gång per år.
- Min man är cool på scenen. Han spelade gitarr och sjöng med sin lika coola bror på deras styvfars födelsedagsfest.

1 comment:

Z said...

Vä'lkommen tillbaka! Shit vad mycket snö!!!!!!!