Sep 15, 2008

Det värmer i mammahjärtat

På bilden ser ni min svägerska med min bebis (Trean) och min Ettan och deras älskade kusin. Kusinerna var så glada att se varandra i helgen. Tänk vad många fina möten man får vara med om. Och nu snackar jag inte jobbmöten. Jag menar fina återseenden. Som häromdagen när jag hämtade Tvåan först på dagis och vi gick till baksidan för att hämta Ettan, som är på en annan avdelning. Tvåan var så glad när han såg storebror att han skrek högt. Storebror i sin tur blev så glad och stolt att lillebror längtat så efter honom att han också sprang honom till mötes, också förenades de i en lång och kärleksfull jättekram. Sånt gör en så varm i mammahjärtat. Ett annat fint möte var när lilla Trean och jag åkte till Arlanda för att hämta min bror, svägerska och deras dotter(på bilden) som varit utomlands i nästan ett år. Deras tvååriga dotter sprang oss till mötes och hon var så lycklig att se min nya lilla bebis. Och min lilla tjej skrattade upp sig som bara en tremånaders bebis kan göra åt hela kusinfamiljen. Jag blir så glad och varm i själen av sånt.

No comments: