Sep 30, 2008

Dagen efter

När tredje barnet kom till vår säng i går natt tänkte jag att "oj, vad det var gott om utrymme", men det berodde förstås på att maken redan schappat till soffan i stället. Han tröttnade väl på att generalen helst vill hålla i både mina och sin pappas öron. Tredje sänggästen, Doctor D var klarvaken, stampade högljutt uppför trappan när han kom och frågade trettio gånger " Var e daddy" till jag tröttnade och la tillbaka honom i sin säng där han somnade ögonaböj. I dag är jag återigen trött och förvirrad och tänker att det är en massa saker jag måste göra som jag glömt, var det inte en räkning jag missat och det går åt fanders med viktminskningen, nu måste jag skärpa mig och svägerskan har opererat höften -henne är det verkligen synd om- och jag borde skicka en present.

No comments: