Jun 9, 2009

Grattis till mig

Pssst. I dag fyller jag 39 år. Fast till skillnad från mors dag så är jag väldigt hemlig denna dag. För jag och ett par kompisar ska gå på teater i kväll. Det var svårt att få biljetter någon annan dag. Men som heltidsarbetande kvinna fick jag plötsligt stor ångest av att inte vara hemma med familjen och fira kvällen. Så maken kom med lösningen att vi bestämmer att jag fyller år i morgon. Han viskade grattis i dörren när jag var på väg ut. 
Men jag längtar förtvivlat efter mina barn.

4 comments:

Martina said...

Grattis grattis!
Vill komma och hälsa på dig på jobbet!

Liv said...

Grattis idag på din låtsasfödelsedag ;) hoppas du får fina presenter och gosiga kramar!

Z said...

Grattis idag på din födelsedag! Hoppas du haft en bra dag(båda dagarna) och att du fått precis vad du önskat(båda dagarna)! Ses imorgon!

Nina said...

MArtina: Kom gärna och hälsa på! Efter midsommar är det lugnare. Då ska jag praoa i redigeringen...
Liv: tack söta du!
Zoila: tack och si jo
Och alla andra trogna bloggläsare fastrar och vänner, tack för fina riktiga vykort och hälsningar. Ankin, you made my day!