Jun 16, 2009

En dag som andra

Nu har jag ägnat ett par timmar åt att beskriva hur fantastisk jag är och hur mycket jag kan. Hoppas någon tror mig.

På jobbet träffade jag två uppgivna bilmekaniker som inte har någon arbetsplats efter sommaren för att de ska bygga en behövlig nu skola och riva deras lokaler. Sedan träffade jag ledsna skyttar som kan förlora sin skyttebana.
Och vad har de gemensamt? De är ledsna.

Efter det åt jag lunch med en kompis och vi diskuterade hur man får balans i livet.
Den gåtan löser man inte på en lunch.

Också har jag tittat på det långa gräset i trädgården som måste klippas.
Men det blev inte kortare för det.

Men Finblomman har hittat balansen i livet. Hon har gått upp 600 gram på en månad trots att hon varit sjuk mestadels.
Det bådar gott. Att hon kan hitta balansen alla fall.

No comments: