Aug 11, 2009

Inspiration

Det finns många som inspirerar mig:
Kolleger som skriver bra.
Böcker jag läser.
Också finns det förstås en massa bra bloggar.
När jag märker att jag söker upp samma bloggar varje dag för att se vad hänt med ditten och datten eller bara för att de skriver bra, så bör jag förstås lägga till dem i min blogglista.
Sagt och gjort: Jag gillar Jensens tankar, för att hon skriver så bra. Karin Ketchupmamma och Kommandomamman för att de slår huvudet på spiken på om familjelivet och får mig att skratta.
Tonårsmamman har jag nämnt tidigare, för att hon hänger med i allt som händer och har en åsikt om det mesta.
Också ska jag inte glömma vad killarna och vi har nynnat på i sommar. Min kompis och hennes man har gjort en jättekul cd som de kallar Föräldraledighet, som innehåller guldkorn för både barn och vuxna.

Förresten, köp augustinumret av Hemtrevligt. (Ja, faktiskt, ett nytt nummer igen) Reportaget jag gjorde om min kompis Zoila och hennes syster och deras fantastiska familjehistoria är med. Kicki har tagit otroligt bra bilder.

3 comments:

Martina said...

Åh vad spännande, det måste jag läsa!!
Kram

Z said...

Så här gör du: Gå in under ANPASSA, sedan till INSTÄLLNINGAR, klicka sedan på KOMMENTARER, där finns sedan efter den första kategorin på sidan VEM KAN KOMMENTERA?, klicka där i SAMTLIGA. Gå ner längst ner och klicka på SPARA INSTÄLLNINGAR. Sedan är saken biff!

Anna said...

Nämen hej, och tack!
Det är så himla kul att hitta nya människor/bloggar.