Sep 20, 2009

Finblomman på valpkurs

Jag tror vi måste sätta Finblomman på valpkurs. Tämja henne lite. Annars kommer hon vara som en farlig terrier när hon börjar på dagis. Hon har lärt sig en del av sina brorsor. Så när hon ska klappa blir det en hård smäll. Att dra i hår är en annan favorit. Inte för att brorsorna drar henne i håret. Men när hon står upp så är brorsornas hårsvall i perfekt höjd för henne när de sitter ner och bygger och fixar. Dessutom skriker de så högt och roligt när hon drar i håret.
När hon ska gosa slår hon med hela huvudet mot mitt bröst.
Jag är inte rädd för hennes skull när det är dags för dagis i januari. Men jag tänker lite på de andra barnen...

1 comment:

Natasja Ravenklint said...

Hej!

Jag tänkte bara berätta att det nu finns en ny och gratis hundtidning, Hundens Värld, det kanske kan vara intressant för dig och dina vänner att känna till, www.hundensvarld.se

Mvh
Natasja